Kadet B O M B A :D


Assalamualaikum :)

pada tanggal 8-11 April 2013 , aku dan kadet kadet bomba yang lain pergi khemah peringkat daerah jerantut. and it was AWESOME ! gua jadi macam taknak balik .... tapi kena balik sebab tak mandi duduk sana . haha. jumpa ramai member member baru , budak sekolah tunas bakti , smk inderapura, smka TAHAP, smk p. tawar , smka pulau tawar, bla bla banyak lagi. diorang semua best . cenggini habis (Y)
kalau boleh tahun depan nak pergi lagi , tapinyaa . entah lah , tengok keadaan dulu -,- huks. saujana banyak jugak lah menang. tapi kawad kaki hancus -_- huks. takpe yang lain menang, haha. jurulatih jurulatih kat sana pun terbaik, kem kom pun awesome. wuhuu. encik jais paling gua suka ! haha malam terakhir kitorang kat sana, banyak kejutan kitorang dapat . mula mula aku dengan nazuha kena tipu, encik jais cakap kitorang kena balik . wuuu. nak nangis tapi malu. haha, menangis dalam hati jelaa. pastu malam sikit, kitorang sambut birthday budak STB, sian diorang kene prank. kahkah. papepun jurulatih and kadet kadet semua spoting hahaha. hari terakhir tu aku rasa berat hati pulak nak tinggalkan semua tu. semuaa nya best. huuu, ade crush wooo kat sana. hahahaha. tapi dah balik baru tau nama semua . kahkah. lawak jeeee. jom layan gambar pulak

ni kkk dengan kem kom tengah lapor diri wuhuuu 

malam simulasi . weewiitt.  *yg ni bosan*

tempat kitorang berbaris ambik makanan. 

semua hitam sudah -,- haha 

ni lah padang kawad . kalau nak lalu kena kawad . huu

hari last :') nazuha ketua :P

johan jungle treking

kawad basah perempuan dapat johan :D

aida dapat johan kawad pili perseorangan

aku dapat number 3 kawad pili perseorangan haha tak sangka -,-


team kadet bomba smkps :) 

Mengharap kita semua dapat jumpa lagi. ngahaaaaa