Hari Koperasi.


Hai assalamualaikum readers :)


Last Thursday, sekolah Tyra mengadakan hari koperasi. so, nama pun hari koperasi so, mesti ada jualan and aktiviti yang menarik kan? macam sekolah tyra, jualan tu memang wajib ada lah. aktiviti yang biasa diadakan ialah karaoke, basuh kereta macam macam lagi lah. tahun ni ada aktiviti makeover. hahaha. yang masuk tu semua yang lawo lawo jeh. kita dok lawo buat mende lain :3 hahaha. tyra and daaa gang take a part dalam menjual. kitorang punya gerai under pandu puteri. so, maaf lah kadet bomba curang kejap hihihi. kitorang jual murtabak maggi, puding cocktail, air, cheezy wedges dan blablabla. agak ramai lah orang nak beli murtabak maggi tu, sampai ada yang tak sempat. huuu. maafkan kami. :/ jom layan gambar nok ? jomm


 ni time beli barang haha with pipit :)

belon clown kasik :p

latip bengom :p

anak sedara mak sedara :D


ni lah gerai kitorang. with husna :D




okay dah tu je gambarnya. kitorang dapat untung 200 okay. bye ahahaha




__________________________________________